בסדנה תלמדו כיצד לזהות את סגנון התקשורת של האחר, וכיצד לתקשר ב"שפה" שלו – כדי להשיג תוצאות טובות יותר.
סדנת חובה לכל ארגון ששואף לצמוח דרך העצמת התקשורת הפנים וחוץ ארגונית של אנשיו. סדנה המיועדת לאנשי המכירות, שירות לקוחות, לצוותי עבודה, לאנשי צוות ולדרגי ניהול להעצמת כושר המנהיגות ולשיפור יכולת המשא ומתן שלו. הסדנה יכולה לשמש גם כל עובד בארגון.
בסדנה תלמדו את ארבעת סגנונות התקשורת האנושיים.תלמדו את הסגנון האישי שלכם, תכירו את עצמכם יותר טוב, מהיכן אתם פועלים, מה מניע אתכם, ומה חוסם. כמו גם את של הקרובים לכם, משפחה, חברים וקולגות.
תלמדו לזהות את סגנונם של זרים כבר מרגע הראשון של השיחה או הפגישה, איך לפנות אליהם בשפה שהם יבינו ויקל עליכם לשכנעם.
תחשפו לכלי אדיר שישמש אתכם לתקשר עם כל אחד בשפה שלו וכך ליצר תקשורת מקרבת, להגיע להבנות עם כל אחד.
תוצאה סופית ומוכחת של הסדנה היא שיפור היחסים בבית, בעבודה, במכירות, וכמובן שיפור כליך כמנהיג.
אפשרו לצוות שלכם לקבל את הידע הזה ותחוו תוצאות מיידיות בישיבות, במכירות, ביישוב קונפליקטים ובעבודת צוות.
עיקבו אחרינו ברשתות החברתיות ותגלו עוד המון הרצאות משנות חיים!