אחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחה זה ניהול זמן שהוא בעצם ניהול החיים שלנו, התייחסותנו לזמן משקפת את התייחסותנו לעצמנו ולסדרי העדיפוייות שבחיינו.
ארגון מצליח הנו ארגון שמעודד בעובדיו ניהול זמן איכותי.
ניהול זמן לא נכון מוביל ללחצים, עייפות, תחושת חוסר יעילות וחוסר מסוגלות.
סדנת ניהול זמן מיועדת הן לדרג הניהולי והן לדרג העובדים.
1. הגברת המודעות למשמעות הזמן בחיינו בכלל ובעבודה בפרט.
2. מספקת ארגז כלים וטכניקות מעשיות ויישומיות ליצירת מיקוד ושליטה מידית בעבודה ובחיים.
המשתתפים ילמדו את המרכיבים השונים לתכנון לוח זמנים אפקטיבי הן בפן האישי והן הצוותי ויצאו עם יכולת זיהוי סדרי עדיפויות וכלים לתכנון אישי רלוונטי ולא פחות חשוב, עם יכולות הכוללות גמישות מחשבתית המאפשרת תכנון קדימה בתנאים משתנים ויכולת שינוי מהיר בהצבת סדרי עדיפויות כאשר הדבר נחוץ.
עיקבו אחרינו ברשתות החברתיות ותגלו עוד המון הרצאות משנות חיים!